5 Signalen dat het tijd is voor een Website Redesign

 

Wij zitten in ons 2e jaar als bureau en zijn al toe aan onze derde website. Al adviseren we onze klanten niet om zo vaak een nieuwe website te nemen, is het nooit een slecht idee om een update te overwegen. Maar wanneer is het juiste moment om dit te doen? Hier zijn 5 signalen dat het tijd is voor een website redesign.

 

1. Je website ziet er verouderd uit – Bezoekers hebben bepaalde verwachtingen van Trainer & Coach websites, zoals een moderne look & feel en gebruiksvriendelijke navigatie. Als je website nog steeds draait op Flash of als het moeilijk voor gebruikers is om te vinden waar ze naar op zoek zijn, is het waarschijnlijk tijd voor een redesign.

 

2. Je Website is niet Responsive – Tegenwoordig, worden er meer Google zoekopdrachten gedaan vanaf telefoons, tablets en andere mobiele apparaten dan van desktop computers. Als je website zich niet automatisch aanpast aan het apparaat waar het op getoond wordt (bekend als responsive design), dan loop je het risico om belangrijke zakelijke mogelijkheden mis te lopen. Een niet responsive website is een belangrijke zo niet de belangrijkste reden om een website redesign te overwegen.

 

3. Je website genereert geen leads – Je website heeft een belangrijk doel: het converteren van bezoekers naar leads en uiteindelijk verkoop. Als je site niet zorgt voor waardevolle leads, dan doet je website niet wat hij zou moeten doen.

 

Maak kans om gratis 5 verbeteringen op je website door te laten voeren. Die al direct resultaat gaan opleveren.

 

4. Je website is niet gebruiksvriendelijk – Dat hoeft eigenlijk niet uitgelegd te worden, maar je website moet makkelijk zijn in gebruik. Dit betekend dat je site minimaal goed leesbaar moet zijn en snel moet laden. Verder zou je website het makkelijk moeten maken voor bezoekers om informatie te vinden over je bedrijf, inclusief je diensten, prijzen en geschiedenis.

 

5. Je website eindigt laag in de resultaten van belangrijke zoekmachines – Oudere websites hebben vaak problemen door oude techniek, verouderde content en teksten die overladen zijn met keywords. Geen van deze dingen zorgen voor goede resultaten in Google. Als je organische zoekresultaten slecht zijn, dan werkt je website niet voor jou. In andere woorden, als je website niet op de eerste pagina van Google komt, is het wellicht tijd voor een website redesign.

 

Als een van deze vijf signalen jouw website omschrijven, dan is het wellicht tijd voor een redesign. Het goede nieuws? Je reputatie en zoekmachine resultaten kunnen alleen meer verbeteren vanaf hier. Ben je klaar voor een update?

 

 

Berichten

berichten

Geen reactie's

Geef een reactie